Vet qa vanhempi

Voivatko steroidit ja / tai kefaleksiini aiheuttaa koiran kohtauksen?

Voivatko steroidit ja / tai kefaleksiini aiheuttaa koiran kohtauksen?

Kysymyksemme tällä viikolla oli:

Voivatko steroidi-injektio ja kefaleksiini aiheuttaa koiralle kouristuskohtauksen?

Toni Gyurisko

Vastaus

Hei - kiitos sähköpostistasi. Muiden antamiesi tietojen mukaan koirasi on 10-vuotias nyrkkeilijä. Olisi erittäin harvinaista, että steroidit tai kefaleksiini aiheuttaisi koiran kohtauksen. Olisin huolissani siitä, että se johtuu jostakin muusta ongelmasta, etenkin 10-vuotisessa nyrkkeilijässä. En ole koskaan nähnyt kumpaakaan näistä lääkkeistä aiheuttavan kouristuksia koirilla.

Koirien kohtauksiin on monia syitä. Kohtauksia pidetään oireena, ja ne voivat johtua monista eri sairauksista. Artikkeli, josta voi olla apua, on Koiran kouristukset.

Onnea!

Lääkäri

Voit lukea viimeisimmät kysymykset Klikkaa tästä!

Klikkaus tässä nähdäksesi täyden luettelon Kysy lääkäriltä kysymyksiä ja vastauksia!